Ce este Buchetulzilei.ro?

Buchetulzilei.ro este un site de internet (website) al carui scop este sa ofere zilnic membrilor sai un buchet de flori premium. Buchetulzilei.ro ofera doar pentru o singura zi acces la cate un singur tip de buchet de flori de inalta calitate, la pret atractiv. In fiecare zi, un alt buchet de flori, mereu altul.

Cum pot deveni membru pe Buchetulzilei.ro?

Afilierea la Buchetulzilei.ro este gratuita: pur si simplu trebuie sa te inregistrezi pe site.

Avem o regula simpla: daca nu am dori sa ne cheltuim proprii nostri bani de buzunar pe o anumit buchet de flori, atunci cu siguranta ca acesta nu va fi disponibil pe Buchetulzilei.ro.

Care este politica voastra de confidentialitate?

Pentru fiecare membru inregistrat pe site, noi retinem in baza de date numele, adresa de e-mail, CNP (daca este completat), adresa IP, tara de rezidenta, adresele de facturare si livrare si codul postal. De asemenea colectam si preferintele tale de a-ti trimite sau nu notificari cu oferta zilei. Folosim informatiile colectate pentru a ne asigura de legitimitatea lansarii unei comenzi si pentru a ne ajuta sa luam legatura cu tine in ceea ce priveste contul de pe site.

Cat de in siguranta imi sunt datele personale din momentul in care devin membru?

Siguranta si intimitatea membrilor nostri sunt prioritatea maxima pentru Buchetulzilei.ro. Datele personale ale unui membru al Buchetulzilei.ro nu vor fi niciodata vandute sau transferate vreunei agentii de marketing.

Sunt datele mele de utilizator impartasite partenerilor site-ului?

Sigur ca nu.

Cum imi schimb setarile de e-mail?

Iti poti schimba setarile de e-mail printr-un click pe link-ul de sub e-mail-urile tale de pe Buchetulzilei.ro, care te va conduce in “Contul Meu” pe tab-ul “Profilul Meu”. Mai mult, poti lua o pauza in primirea notificarilor din partea noastra – cine si-ar dori in concediu sa primeasca alerte despre flori frumoase? Sau chiar te poti dezabona cu totul – fie de pe site, fie din oricare e-mail pe care-l trimitem.

Ce fac daca mi-am uitat parola?

Pe mecanismul de autentificare pe site vei vedea un checkbox „Mi-am uitat parola”. Da click acolo si urmeaza instructiunile.

Cum imi schimb parola, adresa de e-mail si cea de facturare/postala?

Iti poti modifica oricare sau toate aceste date intrand pe pagina “Contului meu” si dand click pe tab-ul de “Profilul meu” sau pe tab-ul de “Adresele mele”.

Cum ma pot dezabona de la notificarile prin e-mail de promotii de vanzare?

Ai optiunea de dezabonare in fiecare e-mail pe care-l trimitem – sau o poti face si pe site, in “Contul Meu” pe tab-ul “Profilul Meu”. Insa chiar si dezabonat fiind, tot vei putea intra oricand in cont si lansa comenzi.

 

PLATA

Ce tipuri de plata sunt acceptate pe buchetulzilei.ro?

    1. Cu cardul de debit/credit. Platile sunt procesate de catre PayU in conditii de maxima securitate.

    2. Prin transfer bancar/ordin de plata sau prin depunere de numerar la ING Bank

RO15INGB0001008208678910 ING Bank

APROPO DE ECOMMERCE SRL, RO31986675, J40/8632/2013, Splaiul Independentei, Nr. 319, OB 209, PARTER, Sector 6, Bucuresti

Pot sa cumpar si prin telefon?

Nu, ne pare rau. Toate comenzile trebuie sa fie plasate pe site-ul Buchetulzilei.ro.

Este sigur sa-mi folosesc cardul de credit ca sa fac achizitii pe Buchetulzilei.ro?

Buchetulzilei.ro nu va stoca niciodata datele cardului tau de credit. Toate cardurile de credit sunt procesate de partenerul nostru de plati PayU, care foloseste o tehnologie securizata, sigura, de ultima ora pentru a se asigura ca datele cardului tau de credit nu vor fi compromise in niciun fel.

Cat timp pot retine articolele in cosul de cumparaturi?

Iti putem rezerva articolele selectate in cosul tau cumparaturi timp de maxim 15 minute. Daca nu achizitionezi in acest interval de timp, acestea vor fi sterse din cosul tau si vor facute disponibile pentru alti cumparatori.

Preturile de pe site include toate taxele – inclusiv TVA-ul?

Desigur – toate preturile sau costurile afisate pe site, sunt finale si inlcud si TVA-ul aferent.

 

CADOURI

Pot sa trimit buchete cadou?

Da, se poate.

Pot sa includ in comanda un mesaj de felicitare si un ambalaj special folosit la impachetarea cadourilor?

Sigur ca da, putem insera diverse mesaje.

Politica de returnare

Conform legii, florile fac parte din categoria produselor care nu se pot returna.

Ce este clauza de returnare?

Conform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere.

Cat costa transportul?

Pentru mai mult de 2 buchete livrate in Bucuresti costul transportului este Gratuit. Pentru transportul unui singur buchet tariful va fi de 12 lei in orice zona a Bucurestului.

Ce adresa ar trebui sa selectez pentru livrare: cea de acasa sau cea de la serviciu?

Iti recomandam sa folosesti cu precadere adresa unde iti desfasori activitatea profesionala. Nu vom expedia comenzi catre adrese de cutii postale.

Cat dureaza pana primesc ce am comandat?

Comanda se livreaza in ziua disponibila selectata de dvs.

PROTECTIA CONSUMATORULUI

Cum pot lua legatura cu asistenta pentru clienti de pe buchetulzilei.ro?

Ne puteti trimite un e-mail cu mesajul dvs. pe adresa contact@buchetulzilei.ro. Vom raspunde solicitarii dvs. in cel mult 24 de ore lucratoare. Daca doriti, ne puteti si telefona de luni pana vineri intre 9.00 a.m. si 5 p.m. la 0724 365 385. De asemenea exista si un link in partea de jos a paginilor site-ului catre ANPC.

Pot sa va evaluez serviciile si sa va transmit concluziile?

Feedback-ul si evaluarile tale sunt binevenite, asa ca-ti asteptam reactiile la serviciile noastre de livrare si ambalare, dar si in legatura cu produsele, folosind formularul de feedback din cadrul Contului Meu, la sectiunea Istoric Comenzi, sau pe adresa contact@buchetulzilei.ro.